Health

Squats, planken en t-twist

Vandaag doen we alle oefeningen 20 keer, we gaan voor drie rondes. Deze workout kun je een paar keer doen deze week, voor extra goed effect. Let zoals altijd de hele tijd goed op je techniek! Vooral als je vermoeid raakt liggen eventuele blessures op de loer. Houd je aandacht er dus goed bij.

Dit ga je doen:

  • 20 x Squat
  • 20 x Plank zijwaarts tappen
  • 20 x Squat jump
  • 20 x T twist

Zo doe je het:

  • Squat: je gaat zitten op een denkbeeldige stoel en staat weer op. Goede oefening voor de bil en beenspieren.
  • Plank zijwaarts tappen: je staat op je ellebogen en je voeten of knieën en je rug is in 1 rechte lijn met je schouders. Je tapt met je voeten om en om naar buiten.
  • Squat jump: je gaat zitten op een denkbeeldige stoel en springt omhoog. Goede oefening voor de bil en beenspieren.
  • T-twist: je staat in een plank en draait in een side plank. Goed voor de core stability en een opwarmer voor de schouders.

Veel succes!

HCOA 2 750x90

 

 

Vanessa

Ik ben Vanessa. Eigenaar van Healthclub OpenAir en bedenkster van deze website, Uit Liefde Voor Jezelf! Ik heb een passie voor sport en ook een passie voor het begeleiden van mensen naar hun doel. Ik word helemaal blij van het buiten sporten en van de energie die ik krijg van de sporters. Ook help ik mensen graag om bewust te worden van hoe zij leven en hoe zij zich zo gelukkig mogelijk kunnen voelen. Dit kan zijn door middel van voeding, lekker sporten of de leuke dingen die wij hier op Uit Liefde Voor Jezelf plaatsen. Wanneer mensen in hun kracht staan, dan stralen ze dit uit. Dat vind ik mooi om te zien!

Banner